Skocz do zawartości

Witamy na n00bs.pl - Sieć serwerów counter strike
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
Zdjęcie

Global Offensive


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
50 odpowiedzi w tym temacie

#21
Zryty

Zryty
  • n00bsofil

  • Grupa: Maintenance
  • Postów: 3136
  • Reputacja: 1273
GO okazał się lekkim falstartem, więc chwilowo znika z forum, będzie kończony w chwilach wolnych i jeszcze wróci. W jego miejsce pojawi się kolejny serwer 1.6 z modem Team Death Match

Jeszcze będzie kilka zmian, ale można podejrzeć działanie pod ip:

80.72.41.213:27245


Hosting to tym razem 1shot1kill, gdyż pukawka = dno.
  • 0
.

#22
isentor

isentor
  • Justin!

  • Grupa: n00bs!
  • Postów: 576
  • Reputacja: 140
  • Gadu-Gadu 7571007
  • Nick steam: isentor
  • Steam ID: 0:0:1802182

Jakie mapy przewidziane?


  • 0
Dołączona grafika

#23
Zryty

Zryty
  • n00bsofil

  • Grupa: Maintenance
  • Postów: 3136
  • Reputacja: 1273
Chwilowo testujemy głównie fy_ + anty rush jak się uda, pod Team DM pasują. Oczywiście jesteśmy otwarci na propozycje.
  • 0
.

#24
1am

1am
  • Imagine the unimaginable

  • Grupa: n00bs!
  • Postów: 672
  • Reputacja: 930
  • Nick steam: emocjonalnycham
  • Miejscowośćdeep dark abyss

Teoretycznie to TDM, z tym że spawny nie są rozsiane losowo po mapie, a gracze odradzają się po kilku sekundach na swoich respach (ze względu na to iż przewidujemy jedynie rozgrywkę na małych mapach). Runda nie ma limitu, jest wyłączona, to też nie doświadczycie restartów rundy przy małej ilości osób. Dla graczy dostępne będą HE + SG, podnoszenie broni na mapach również zostało wyłączone z racji na tryb TDM. To mniej więcej na tyle. Serwer tak na prawdę do testów gotowy jest od wczorajszego wieczora/nocy, także ewentualne zmiany, czy dodatki jeszcze mogą się pojawić.

 

 

 

@down

 

Popularność zdobywa wszystko co się rozreklamuje etc. Wystarczy popatrzeć na największe sieci serwerów, gdzie zamiast TP czy AIM, najpopularniejsze są wszelkiego rodzaju Diablo mody, COD mody czy JB. Poza tym nie można wszystkiego robić schematycznie, wydłużony respawn i mapy typu Fight Yard zapewniają spokojne wyjście z respa i dynamiczną grę, podczas gdy większość map AIM, jest zbudowana tak, że można strzelać z respa na resp, co przy DM i dużej ilości osób jest bezsensowne, bo nawet Spawn Protection często nie wystarcza i zanim gracz zdąży zareagować, lub schować się, czy nawet odwrócić, ma już banię. :) Pożyjemy i zobaczymy co z tego będzie.


  • 0

Dołączona grafika


#25
dsn

dsn
  • Full Member


  • Grupa: Oczekujący
  • Postów: 239
  • Reputacja: 140
  • Nick steam: nikepk
  • Steam ID: 0:0:21039635
  • MiejscowośćJastrzębie Zdrój
Serwer raczej nie zdobędzie popularności bardziej gdyby to byl aim dm skoro chcecie mniejsze mapy.
"it's now all on zonic."

#26
Zryty

Zryty
  • n00bsofil

  • Grupa: Maintenance
  • Postów: 3136
  • Reputacja: 1273

nawet Spawn Protection często nie wystarcza i zanim gracz zdąży zareagować, lub schować się, czy nawet odwrócić, ma już banię


Czego wczoraj nieraz doświadczyliśmy ^^
  • 1
.

#27
dsn

dsn
  • Full Member


  • Grupa: Oczekujący
  • Postów: 239
  • Reputacja: 140
  • Nick steam: nikepk
  • Steam ID: 0:0:21039635
  • MiejscowośćJastrzębie Zdrój
O ile się orientuje można ściągnąć te same mapy z poprawionym spawnem
"it's now all on zonic."

#28
Zryty

Zryty
  • n00bsofil

  • Grupa: Maintenance
  • Postów: 3136
  • Reputacja: 1273
Samemu można spawny zmienić z użyciem amxx - tylko czy jest sens...
  • 0
.

#29
dsn

dsn
  • Full Member


  • Grupa: Oczekujący
  • Postów: 239
  • Reputacja: 140
  • Nick steam: nikepk
  • Steam ID: 0:0:21039635
  • MiejscowośćJastrzębie Zdrój
Tak
"it's now all on zonic."

#30
isentor

isentor
  • Justin!

  • Grupa: n00bs!
  • Postów: 576
  • Reputacja: 140
  • Gadu-Gadu 7571007
  • Nick steam: isentor
  • Steam ID: 0:0:1802182

No dobra, ale jak spawny mają być wydłużone, mapy małe, to przecież jeżeli TT wyeliminują szybko CT albo odwrotnie to i tak będzie od 0 ustawienie wszystkich.


  • 0
Dołączona grafika

#31
1am

1am
  • Imagine the unimaginable

  • Grupa: n00bs!
  • Postów: 672
  • Reputacja: 930
  • Nick steam: emocjonalnycham
  • Miejscowośćdeep dark abyss

Jak to od 0 ustawienie wszystkich? Gracze ciągle się respawnują, a od nowa nie ma nic, bo nie ma rundy, nigdy się nie kończy, nawet jak wszyscy zginą.


  • 0

Dołączona grafika


#32
nup

nup
  • aj em nup!

  • Grupa: Administrator
  • Postów: 3080
  • Reputacja: 795
  • Gadu-Gadu 3572560
  • Nick steam: nup
  • MiejscowośćKraków

Takie spawny w połączeniu z małymi mapami nie mają sensu :) pograliśmy w nocy chwile i było wiadomo dlaczego...


  • 0

76561198005243763.pngAddFriend.png   

 

admin.gif

 

output_NjPC7s.gif


#33
dsn

dsn
  • Full Member


  • Grupa: Oczekujący
  • Postów: 239
  • Reputacja: 140
  • Nick steam: nikepk
  • Steam ID: 0:0:21039635
  • MiejscowośćJastrzębie Zdrój
Antyrush, aim map ma być mapą gdzie ćwiczysz aima a nie kampienie wiem ze wielu idiotów tego nie rozumiem ale na to już nie zaradzisz.
"it's now all on zonic."

#34
isentor

isentor
  • Justin!

  • Grupa: n00bs!
  • Postów: 576
  • Reputacja: 140
  • Gadu-Gadu 7571007
  • Nick steam: isentor
  • Steam ID: 0:0:1802182

Chodzi mi o to, że jeśli czas spawnu będzie 2-3sekundy to zanim gracze powiedzmy ct się odrodzą to może ich już nie być i jakby runda zacznie się na nowo z randomowym ustawieniem.


  • 0
Dołączona grafika

#35
RnR9

RnR9
  • n00bs!

  • Grupa: n00bs!
  • Postów: 329
  • Reputacja: 229
  • Nick steam: rnr93
  • Steam ID: 0:0:32786487
  • MiejscowośćOlsztyn

A mapy de_ i cs_? Czy przy nich rozgrywka będzie za mało dynamiczna?


  • 0

Dołączona grafika


#36
nup

nup
  • aj em nup!

  • Grupa: Administrator
  • Postów: 3080
  • Reputacja: 795
  • Gadu-Gadu 3572560
  • Nick steam: nup
  • MiejscowośćKraków

No to mów od razu że będzie AR :d


  • 0

76561198005243763.pngAddFriend.png   

 

admin.gif

 

output_NjPC7s.gif


#37
dsn

dsn
  • Full Member


  • Grupa: Oczekujący
  • Postów: 239
  • Reputacja: 140
  • Nick steam: nikepk
  • Steam ID: 0:0:21039635
  • MiejscowośćJastrzębie Zdrój
Dlatego spawny powinny być za skrzynkami.
"it's now all on zonic."

#38
isentor

isentor
  • Justin!

  • Grupa: n00bs!
  • Postów: 576
  • Reputacja: 140
  • Gadu-Gadu 7571007
  • Nick steam: isentor
  • Steam ID: 0:0:1802182

Mapy cs_ i de_ są zbyt wielkie.


  • 0
Dołączona grafika

#39
Zryty

Zryty
  • n00bsofil

  • Grupa: Maintenance
  • Postów: 3136
  • Reputacja: 1273

Chodzi mi o to, że jeśli czas spawnu będzie 2-3sekundy to zanim gracze powiedzmy ct się odrodzą to może ich już nie być i jakby runda zacznie się na nowo z randomowym ustawieniem.



Jest plugin który usuwa CAŁKOWICIE rundy, jest ciągła rozgrywka, nawet jak cały team gryzie piach. Co też stwarza problemy z antyrushem, ale pracuję nad tym...
  • 0
.

#40
dsn

dsn
  • Full Member


  • Grupa: Oczekujący
  • Postów: 239
  • Reputacja: 140
  • Nick steam: nikepk
  • Steam ID: 0:0:21039635
  • MiejscowośćJastrzębie Zdrój
Dlatego nie mogą być mapy które dodaliscie. Dobra szczerze nie wiem po co konbinujecie zrobilibyscie normalny dm i było by po sprawie.
"it's now all on zonic."




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych