A więc Sprawę przedstawię jasno (Głównie do Administracji)
Mógłbym zorganizować ligę Cs 1.6 5vs5,Zajął bym się organizacją,Zapisami,Ogólnie całym turniejem,Finały w Tv.
Turniej Podciągną by liczbę graczy na forum oraz graczy na sewerach, nie jestem zielony w organizacji Tego typu turniejach mógłbym tu coś wymienić ale Po jakiego mam reklamować?
Z Strony Waszej (n00bs.pl) Oczekiwał bym pomocy w przygotowaniu Nagród i Reklam oraz Przyglądaniu się Turnieju.
Witamy na n00bs.pl - Sieć serwerów counter strike
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!

Turniej
Rozpoczęty przez
lubieplacki
, 02 kwi 2011 12:05
Napisano 02 kwiecień 2011 - 12:57

Powiem tak.
próbowałem zrobić turniej poświęciłem ku temu trochę czasu.. chciałem żeby to było jak należy.. losowanie drużyn wszyscy mogli oglądać i wraz z turbem staraliśmy się to zrobić na prawdę profesjonalnie.
wszystko szło bardzo dobrze do momentu rozgrywania meczy
zawsze kogoś brakowało i nie dało się grać.
Ogólnie bardzo trudno zgrać wszystkich w jednym czasie. Co prawda był to turniej jedynie for fun, a Ty z tego co pisałeś wcześniej chcesz jakieś nagrody. Nie wydaje mi się by to puki co było możliwe, no chyba że sam będziesz sponsorem