Użytkownik Kuki edytował ten post 07 listopad 2011 - 12:12
Witamy na n00bs.pl - Sieć serwerów counter strike
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
Golf IV R32 4 MOTION
Rozpoczęty przez
Kuki
, 07 lis 2011 12:11
#1
Napisano 07 listopad 2011 - 12:11
Prosze o porady, pomoc itp
Otoz znajomy (sasiad) zaproponowal mi zakup jego "erki" , z tego co pamietam to silnik 3.2L v6 (oryginalnie 241Km) ale w tym jest nieco ponad 310Km z racji Turbo i kilki nowych czesci za Cene: 16.000zl (powiem ze ten sam samochod z tym silnikiem ale bez turbo kosztuje srednio 18-19tys zl z moca 241KM)
Jesli znajde czas wrzuce kilka jego fotek
Chce poznac wasze zdanie ogolne co do tego samochodu i rozwiazania silnikowego
#2
Napisano 07 listopad 2011 - 13:53
Cóż, sam zastanawiam się co będzie kolejnym moim zakupem, czy Golf V GTI (właściwie sam silnik bym przełożył do swojego), czy właśnie ta eRka co podałeś.
Podstawy:
- stan karoserii
- stan zawieszenia
- przebieg
- ilość drzwi
Generalnie, jeśli auto nie było zajeżdżane, a znajomemu chyba możesz zawierzyć w to co Ci powie, to ja bym go brał bez wahania. Ten silnik jest doskonałą bazą do jeszcze większej mocy, co zresztą sam wiesz. Dodatkowy plus to 4 motion, który doskonale sprawdza się w mocnych silnikach.
Musisz tylko zwrócić szczególną uwagę na zawieszenie, bo przód jest wielowahaczowy i jeśli jest w kiepskim stanie to czeka Cię robienie tego+rozrząd+ewentualnie hamulce. Czyli musisz ocenić ile trzeba dołożyć do auta, jednak jak przystało na niemiecką technologię - auto po 10 latach zużyte zbytnio nie powinno być
Jednak Golf IV R32 za 16000 zł raczej nie może być złym wyborem Pamiętaj tylko, że eksploatacja tania nie będzie.
#4
Napisano 07 listopad 2011 - 18:04
Wiec mowie tak:
Sasiada znam bardzo dlugo, sam pomagalem mu jak cos sie dzialo czy nawet poprostu przy przegladzie czasem tez bywalem.
Auto zajezdzane nie bylo, z racji tego ze ma zone i dwojke dzieci nie mogl sobie pozwolic na zbytnie szalenstwa. Raz od swieta jezdzlilismy sobie ostrzej ale to bardzo rzadko.
Godzik odpowiedzi do twoich pytan:
-Stan karoseri jest bardzo dobry, tylko do zrobienia jest prawe nadkole bo jest lekko wgniecione, ale to blacharka o po sprawie, zadnej rdzy bo dbal o ten samochod bardzo.
-zawieszenie bylo robione cale niecale 2 lata temu bo zmienial tam kilka rzeczy na bardziej sportowe (o ile sie nie myle zmienial w zawieszeniu fabrycznym na fi 50 98-03 STREET)
- co do przebiegu lekko ponad 130tys km
- ilosc drzwi - 3
Samochod ma byc dla mnie, ewentualnie + dziewczyna czy rodzice z tylu
Brzmienie silnika zarowno dzieki tez calemu ukladowi wydechowemu jest piekne.
Użytkownik Kuki edytował ten post 07 listopad 2011 - 18:05
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych