Skocz do zawartości

Witamy na n00bs.pl - Sieć serwerów counter strike
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
Zdjęcie

Regulamin dla nowych Adminów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1
SmakU

SmakU
  • Guardian Servers


  • Grupa: Admin CS 1.6
  • Postów: 4699
  • Reputacja: 1457
  • Gadu-Gadu dla wtajemniczonych
  • Nick steam: kamil28
  • Steam ID: 0:1:14733422
  • MiejscowośćSzczecin

*
Popularny

Regulamin dla nowych Adminów



1. Głównym zadaniem administratorów jest utrzymywanie porządku oraz wyłapywanie cziterów bądź innych graczy łamiących zasady na serwerach n00bs.pl Admin służy graczom i serwerowi - nie odwrotnie.

2. Praca Administratorów n00bs jest nadzorowana przez H@, Opiekuna oraz ServAdminów n00bs. Dla admina słowo członka H@ n00bs jest ostateczne - rozstrzyga spory.

3. Obowiązkiem każdego admina jest zachowanie kultury i opanowanie niezależnie od okoliczności. Admin swoim zachowaniem ma dawać przykład pozostałym graczom! Adminowi zabrania się używać wulgaryzmów oraz obrażać innych graczy (zarówno na serwerze, jak i w powodach banów) – nawet cziterów i graczy łamiących zasady na serwerze.

4. Admin musi być aktywny – powinnością administratora jest częsta gra na serwerach n00bs.pl oraz aktywność na forum

5. Admin musi uczestniczyć w życiu serwera poprzez stałe przeglądanie zawartości forum oraz zabieranie głosu w tematach dotyczących serwera. Ma też obowiązek logować się na forum, jeśli tylko danego dnia gra na serwerze, choćby po to, by sprawdzać czy są pewne zmiany,skargi, podania, Odwołania

6. Admin powinien grać na swoim podstawowym nicku, tj. tożsamym z nickiem na forum. Jeżeli nie gra na swoim "prawdziwym" nicku musi przedstawić się pozostałym adminom przebywającym na serwerze i adminom wchodzącym na serwer po nim. Admini nie mają obowiązku przedstawiać się graczom.

7. Admini nie kłócą się miedzy sobą! Wszelkie kwestie sporne załatwiamy kulturalnie na amx_chat lub na PW

8. Admin powinien w sposób stanowczy i konsekwentny egzekwować przestrzeganie przez graczy Regulaminu serwera. Jest zobowiązany do wyciągania konsekwencji wobec gracza, który przeszkadza w grze, obraża innych graczy, przeklina, spamuje, reklamuje inne serwery/adresów, natarczywie prosi o zmianę mapki, notorycznie „afkuje”, puszcza muzykę, posiada nick zawierający treści wulgarne.

9. Admin powinien zawsze reagować na informacje otrzymywane od graczy (np. na to, co piszą lub mówią gracze na serwerze) - każda skarga na gracza nieprzestrzegającego regulaminu musi być sprawdzona! Dotyczy to również oceniania demek graczy podejrzewanych o czitowanie wrzuconych na forum.

10. Admin ma stosować wyznaczony mapcycle serwera. Zmiana obecnej lub następnej mapy bez konsultacji z innymi adminami bądź przeprowadzenia głosowania jest niedopuszczalna - dotyczy to również "nextmap" (funkcja admina nie jest przyznawana po to, by zmieniać mapki wedle własnych upodobań).

11. Admin może przeprowadzić głosowanie na zmianę mapy, jeśli po porozumieniu (np. poprzez amx_chat) w tej sprawie z obecnymi na serwerze adminami.

12. Admin nie robi miejsca (wolnego slotu) na serwerze swoim znajomym kickując bądź banując jakiegoś gracza. Nie dotyczy to robienia miejsca dla innego admina, gdy serwer jest pełny - 20/20. Chodzi tu o skrajne przypadki, gdy kolejny admin jest potrzebny na serwerze, by pomóc zapanować nad sytuacją, sprawdzić czita itd. Nie powinno się kickować graczy tylko dlatego, że inny admin chce pograć.

13. Admin nie może nadużywać atrybutów swojej funkcji zwłaszcza, jeśli może to utrudniać grę na serwerze (np. amx_tsay@ - nie zaśmiecamy ekranu kolorowymi tekstami dla zabawy).

14. Admin w miarę możliwości wspomaga serwer i portal finansowo.

15. Admin nie daje się w dyskusję z graczami szczególnie na głównym sayu.

16. Admin nie może banować innego admina ten przywilej należy tylko do H@ i opiekuna serwerów.

Kary dla gracza

1. Nick zawierający przekleństwo - Kick -> Ban do 48 godzin

2. Nadużywanie mikrofonu - Kick -> Ban do 30 minut

3. Wysoki ping - Kick/Ban na 5 minut

4. Spam/Flood - Ban do 3 dni

5. Reklama stron internetowych innych niż n00bs.pl, reklamowanie serwerów oraz cheatów -Kick -> Ban do 7 dni

6. Wyrzucanie bomby w niedozwolone miejsca, korzystanie z bugów na mapach i tym podobne - Ban do 7 dni

7. Kampienie (tzw. siedzenie w jednym miejscu) , gra samodzielna ( Serwer TP) - Slay/Kick/Ban na 5 minut

8. Podszywanie się pod innych graczy ( Serwer COD) - Ban do 5 dni

9. Podszywanie się pod Admina - Ban do 7 dni

10. Używanie cheatów, niedozwolonych skryptów i aliasów - Ban na zawsze

11. Używanie vt, ts oraz innych programów i komunikatorów, które dają przewagę podczas gry (tzw. info)

a) Serwer TP- Ban na zawsze

b) Inne serwery - Ban od 7 dni do Perma

12. Używanie Softa - Ban do 7 dni

13. Obrażanie:

a) Gracza - Ban do 7 dni.
b) Admina - Ban do Perma w zależności od Obrazy .



By SmakU wraz z Serw Adminami
  • 6
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych