Witam
Otóż dziś zamówiłem sobie w T-Mobile usługę blueconnect max, która służy "Do swobodnego przeglądania www, korzystania z e-maila i nawigacji, portali
społecznościowych a koszty masz pod kontrolą.".
Pobrało mi z konta 9zł, a internet mimo wszystko nie działa...
Piszę bo może ktoś z was miał taki problem i wie co trzeba zrobić.
W czasie łączenia się z jakąkolwiek stroną wyskakuje mi "Błąd sieci"
Witamy na n00bs.pl - Sieć serwerów counter strike
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
Internet w T-Mobile
Rozpoczęty przez
Sylvester Alone
, 07 sty 2012 17:43
#3
Napisano 07 styczeń 2012 - 19:13
Jeżeli masz tel z androidem to on kozysta z internetu i sie ta opcje wylancza zeby nie zabieral kasy z konta. Zeby to zmienic wejdz w ustawienia potem w opcje bezprzewodowe nastempnie sieci komurkowe i zaznacz włącz. Jak nie masz androida to ja w Plusie ze strony plusa sciagnołem ustawienia a mianowicie wpisałem numer i sms mi przyslali link na ktory mam wejsc (darmowy) zeby to zmienic.
Ty! Tak ty! Zapraszam Cię na nasze SERWERY!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych