Skocz do zawartości

Witamy na n00bs.pl - Sieć serwerów counter strike
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
Zdjęcie

CFG.Objaśnienie komend.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1
sisi

sisi
  • Member

  • Grupa: Member
  • Postów: 25
  • Reputacja: 44
  • Gadu-Gadu 41566716
  • MiejscowośćToronto
+attack - pierwszy tryb broni (strzal)
+attack2 - drugi tryb broni (zoom, zalolenie tlumika itp.)
+back - poruszanie do tylu
+duck - kucanie
+forward - poruszanie do przodu
+jump - skakanie
+left - obracanie w lewo
+mlook - umozliwia rozgladanie sie za pomoca myszki
+moveleft - poruszanie w lewo
+moveright - poruszanie w prawo
+reload - przeladowanie trzymanej broni
+right - obracanie w prawo
+showscores - pokazuje wyniki graczy i pingi
+speed - chodzenie (nieslyszalne kroki)
+use - uzycie (np. przycisk, drzwi, zakladnik )

adjust_crosshair - zmienia kolor celownika
bgmvolume - wlacza(1) / wylacza(0) muzyke CD-Audio
buy - otwiera menu kupowania
buyammo1 - kupuje 1 magazynek do broni glownej (karabiny, snajpy, shotguny itp.)
buyammo2 - buyammo2 kupuje 1 magazynek do broni drugiej (pistolety)
buyequip - otwiera menu kupowania ekwipunku
chooseteam - wyswietla menu umozliwiajace zmiane druzyny
con_color - R G B ustawia kolor napisow w konsoli i grze (czerwony-zielony-niebieski)
cl_allowdownload - wlacza(1) / wylacza(0) sciaganie map, modeli i decalsow podczas laczenia z serwerem
cl_anglespeedkey - 0.670 ustawia szybkosc, z jaka klawisze kierunkowe zmieniaja kat widzenia
cl_bob - 0.01 ustawia ilosc wyswietlanych "drgan" (nie wiem jak to nazwac ) podczas biegu gracza
cl_bobup - 0.5 ustawia czestotliwosc "drgan" podczas biegu gracza
cl_bobcycle - 0.8 ustawia ilosc wyswietlanych "drgan" podczas biegu gracza
cl_backspeed - 400 ustawia wsteczna predkosc gracza
cl_corpsestay - ustawia czas w sekundach, po ktorym ciala niezywych graczy znikaja
cl_download_ingame - wlacza(1) / wylacza(0) sciaganie modeli i decalsow podczas gry
cl_forwardspeed - 400 ustawia predkosc gracza
cl_himodels - wlacza(1) / wylacza(0) modele graczy wyzszej jakosci
cl_messages - pokazuje wiadomosci serwera
cl_minmodels - powoduje wyswietlanie minimalnej liczby modeli (leet.mdl dla T, GIGN.mdl i VIP.mdl dla CT)
cl_observercrosshair - wlacza(1) / wylacza(0) celownik w trybie obserwatora
cl_showfps - wlacza(1) / wylacza(0) wyswietlanie informacji o klatkach na sekunde (fps)
cl_skyname - ustawia wzor nieba (np.: cl_skyname desert)
cl_movespeedkey - 0.3 ustawia szybkosc poruszania przy uzyciu klawiatury
cl_pitchdown - ustawia maksymalny kat patrzenia w dol
cl_pitchup - ustawia maksymalny kat patrzenia w gore
cl_righthand - wlacza(1) / wylacza(0) widok broni w prawej rece
cl_timeout - 305 ustawia czas nieaktywnosci, po ktorym klient traci polaczenie (przy laczeniu do serwera)
_cl_autowepswitch - wlacza(1) / wylacza(0) automatyczna zmiane na lepsza bron po jej podniesieniu
disconnect - rozlacza z serwerem
drawradar - pokazuje radar
drop - upuszcza trzymana bron
echo "message" - wyswietla wiadomosc w konsoli
enableconsole - umozliwia wyswietlanie konsoli
escape - anuluje wybor, wychodzi z menu gry
exec - otwiera pliki *.cfg lub *.rc
exit - wychodzi z gry
fakelag 0 - symuluje lagi, im wieksza wartosc tym wieksze lagi
fakeloss 0 - symuluje loss, im wieksza wartosc tym wiekszy loss
fastsprites - ustawia gestosc/jakosc dymu - 0/1/2/3 - domyslne - 2
fps_lan - ustawia maxymalna ilosc fps podczas gry onLAN
fps_modem - ustawia maxymalna ilosc fps podczas gry onLINE
fps_single - usatwia maxymalna ilosc fps podczas gry na singleplayer
fullinfo - pokazuje informacje o uzytkowniku
fullserverinfo - pokazuje informacje o serwerze
gamma - ustawia poziom gammy - 1/2/3
gl_dither - wlacza(1) / wylacza(0) "dygotanie"
gl_flipmatrix - wlacza(1) / wylacza(0) specjalna poprawke celownika, gdy uzywany jest 3DNow! 3Dfx MiniGL
gl_keeptjunctions - wlacza(1) / wylacza(0) wyswietlanie zalaman miedzy teksturami
gl_max_size - 256 ustawia maksymalny rozmiar tekstur
gl_monolights - wlacza(1) / wylacza(0) jednolite ?rodlo swiatla bez cieni (dziala tylko z OpenGL)
gl_overbright - wlacza(1) / wylacza(0) tryb maksymalnej jasnosci
gl_picmip - ustawia jakosc renderowania im wyzsza wartosc tym szybsza gra ale stanowczo gorsza jakosc
cl_playermip - ustawia jakosc renderowania modeli graczy - im wyzsza wartosc tym szybsza gra ale gorsza jakosc modeli
gl_polyoffset - ustawia wyrownywanie wielokatow
gl_smoothmodels - ustawia wygladzanie modeli - 1-wlaczony , 0-wylaczony
gl_spriteblend - wlacza(1) / wylacza(0) mieszanie (laczenie) sprite'ow
gl_texturemode - ustawia tryb renderowania (w porzadku od najgorszego do najlepszego)
gl_zmax 4096 - ustawia maxymalny rozmiar 'Z-Buffer'
graphheight 64 - ustawia wysokosc "net_graph 1/2/3"
hideconsole - ukrywa konsole
hisound - wlacza(1) / wylacza(0) d?wiek wysokiej jakosci (1 - 22kHz, 0 - 11kHz)
hud_deathnotice_time - 6 ustawia jak dlugo wiadomosc o smierci widoczna bedzie na ekranie
hud_fastswitch - wlacza(1) / wylacza(0) szybkie przelaczanie broni
hud_saytext_time - ustawia jak dlugo wiadomosci tekstowe (chat) widoczne beda na ekranie
max_shells - ustawia maksymalna liczbe lusek naboi wyswietlanych w jednym momencie
max_smokepuffs - ustawia maksymalna liczbe dymkow wyswietlanych w jednym momencie
menuselect - wybiera dana rzecz z menu
messagemode - wyswietla wszystkim graczom na serwerze
messagemode2 - wyswietla jedynie graczom z twojej druzyny
motd - wyswietla "Wiadomosc Dnia" (motd.txt serwera)
mp_autoteambalance - wlacza(1) / wylacza(0) automatyczne wyrownywanie graczy w druzynie
mp_buytime - ustawia czas w minutach, w czasie ktorego gracze moga kupowac
mp_c4timer - ustawia czas w sekundach, po ktorym bomba wybucha
mp_footsteps - wlacza(1) / wylacza(0) d?wieki krokow graczy
mp_friendlyfire - wlacza(1) / wylacza(0) odnoszenie obrazen od strzalow partnera z druzyny
mp_hostagepenalty - ustawia liczbe zakladnikow, ktorych mozna zabic, zanim gracz zostanie wykopany
mp_limitteams - ustawia dopuszczalna roznice liczby graczy miedzy druzynami
mp_logmessages - umozliwia zapisywanie wiadomosci z chatu do osobnego pliku
mp_maxrounds - ustawia liczbe rund miedzy zmiana map
mp_roundtime - ustawia czas rundy w minutach
mp_startmoney - ustawia liczbe pieniedzy dostepnych na poczatku gry
mp_timelimit - ustawia czas w minutach miedzy zmiana map
mp_tkpunish - wlacza(1) / wylacza(0) karanie teamkillerow na poczatku nastepnej rundy (smierc)
mp_winlimit - ustawia liczbe zwyciestw, po ktorych nastapi zmiana mapy
net_graph - wlacza / ustawia graficzna forme informacji o polaczeniu z serwerem
net_graphpos - ustawia miejsce wyswietlania net_graph
net_graphwidth - ustawia odleglosc wyswietlania net_graph od prawego marginesu ekranu
net_scale - ustawia skale wyswietania net_graph 2
impulse 100 - wlacza / wylacza latarke
impulse 201 - spray'uje logo gracza
invnext - wybiera nastepna dostepna bron
invprev - wybiera poprzednia dostepna bron
kick - wykopuje z serwera
kill - powoduje samobojstwo gracza
maxplayers - ustawia maksymalna liczbe graczy mogacych grac na serwerze
map - zmienia mape na serwerze i rozlacza polaczonych graczy
pausable - wlacza(1) / wylacza(0) mozliwosc zatrzymania gry przez klienta
pause - zatrzymuje gre
ping - wyswietla pingi wszystkich graczy
playdemo - rozpoczyna odgrywanie dema z (opcjonalnie, 1 - normalna)
quit - wychodzi z gry bez potwierdzania
r_decals 250 - maksymalna ilosc detali
r_drawviewmodel - wlacza(1) / wylacza(0) widok modelu broni
r_fullbright - wlacza(1) / wylacza(0) maksymalna jasnosc (tylko dla gier lokalnych - LAN)
r_mirroralpha - wlacza(1) / wylacza(0) refleksyjne (odbijajace, odblaskowe) tekstury
rate - ustawia czestoliwosc wymiany danych gracza z serwerem
radio1 - otwiera menu komend radiowych - radio1
radio2 - otwiera menu komend radiowych - radio2
radio3 - otwiera menu komend radiowych r11; radio3
rcon_password - ustawia rcon
rcon - wywoluje na serwerze (wczesniej nalezy podac rcon_password)
reconnect - ponownie laczy z aktualnym serwerem
record - ropoczyna nagrywanie dema .dem i zapisuje je do Half-Life/cstrike/.dem
reload - przeladowuje aktualna mape
restart - restartuje serwer i czysci liste graczy
retry - probuje polaczyc sie z serwerem do 4 razy
s_a3d - ustawia "A3D support" wylacza(0)/wlacza(1)
s_eax - ustawia "EAX support" wylacza(0)/ wlacza (1)
s_enable_a3d - ustawia "A3D support" wylacza(0)/ wlacza (1)
scr_conspeed - ustawia szybkosc wysuwania sie konsoli
setinfo dm - wlacza(1) / wylacza(0) info o mapie
setinfo _vgui_menus - wlacza(1) / wylacza(0) tekstowe menu kupowania (0 - graficzne, z obrazkami )
setinfo lefthand - wlacza(1) / wylacza(0) wyswietlanie broni w lewej rece
setinfo _ah - wlacza(1) / wylacza(0) auto helpa
shutdownserver - konczy dzialanie serwera
sizedown - zmniejsza rozmiar ekranu
sizeup - powieksza rozmiar ekranu
slot1 - wybiera 1 bron (karabiny, snajpy, shotguny itp.)
slot2 - wybiera 2 bron (pistolety)
slot3 - wybiera 3 bron (noz)
slot4 - wybiera 4 bron (granaty)
slot5 - wybiera 5 bron (bomba)
slot6 - wybiera 6 bron
slot7 - wybiera 7 bron
slot8 - wybiera 8 bron
slot9 - wybiera 9 bron
slot10 - wybiera 10 bron (trzeba to wszystko zbindowac, aby miec mozliwosc poruszania sie po menu)
snapshot - zapisuje screenshot'a (zrzut ekranu)
stop - zatrzymuje nagrywanie dema
stopdemo - zatrzymuje odgrywanie dema
sv_gravity - ustawia poziom grawitacji
sv_friction - ustawia tarcie podloza
sv_maxrate - ustawia maksymalna czestotliwosc wymiany danych z klientem na serwerze
echo ] sv_skyname - ustawia teksture nieba
echo ] sensitivity - ustawia czulosc myszki
timeleft - pokazuje czas pozostaly do zmiany mapy
toggleconsole - wlacza / wylacza ekran konsoli
unbind - usuwa przypisanie
unbindall - usuwa wszystkie przypisania klawiszy
vclear - czysci historie konsoli
version - wyswietla wersje build'a i date jego instalacji
volume - ustawia glosnosc gry
weapon_c4 - wybiera wybiera bombe (jesli ja posiadasz)
zoom_sensitivity_ratio - ustawia czulosc myszki podczas uzywania zoom'a

  • 3
Dołączona grafika

#2
1am

1am
  • Imagine the unimaginable

  • Grupa: n00bs!
  • Postów: 672
  • Reputacja: 930
  • Nick steam: emocjonalnycham
  • Miejscowośćdeep dark abyss
Po 1. Twoje dwa poradniki zwierają 90% tych samych komend
Po 2. Albo jest to cfg do grania albo cfg servera - nie mieszaj komend klienta/servera w jedno cfg
Po 3. Objaśnienie komend powinno zawierać opcje jakie można w nich wpisać np. gl_texturemode - co mi z tego że wiem o co chodzi, jak nie wiem co przy tym dopisać? Powinno być po kolei GL_LINEAR/NEAREST etc.
Po 4. Rozumiem że wiesz czym jest Z-Buffer, EAX Support lub A3D Support :d Jeśli nie to prosiłbym o źródło jeżeli poradnik nie jest Twój.

Poza tym dam plus za chęci. ;)
  • 2

Dołączona grafika


#3
sisi

sisi
  • Member

  • Grupa: Member
  • Postów: 25
  • Reputacja: 44
  • Gadu-Gadu 41566716
  • MiejscowośćToronto
poradnik został zaczerpniety z portalu cs-center a skoro 2 poradniki zawierają te same treści proszę o usunięcie 1 z nich. dzięki za cenne uwagi przydadzą się na przyszłość.
  • 0
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych