Witamy na n00bs.pl - Sieć serwerów counter strike 
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
                
                
				
				
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
 
	slow motion
		 Rozpoczęty przez 
	ffffffff
, 15 paź 2012 17:55
	
    
				
                        
                    
                    #6
                    
                
                
				
				 Napisano 16 październik 2012 - 08:00
				
					
				
				
					Napisano 16 październik 2012 - 08:00
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				
					1000 fps ? U mad? przy 40 gra sie ok, przy 60 jest juz PELNA plynnosc i to jest MAX'ymalna wartosc jaka oko ludzkie ( albo juz nie samo oko a raczej mozg) potrafi wychwycic, a jak wskażesz mi roznice miedzy stable 60 a 100 to Ci dam nobla  
					
					
					
				
				
				
						
				
				
				
			
				
					
			 
					
					Użytkownik Carl edytował ten post 16 październik 2012 - 08:03
				
                        
                    
                    #8
                    
                
                
				
				 Napisano 16 październik 2012 - 13:24
				
					
				
				
					Napisano 16 październik 2012 - 13:24
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				Sam sobie odpowiedziales. Jak bys mial non toper stabilne 60-70fps to gwarantuje Ci , ze nie zauwazyl bys roznicy miedzy ta wartoscia a 100.mialem jakies 60 - 70 fps , ktore spadalo i roslo w zaleznosci od rozwoju sytuacji w grze
To ze "wyciagales" 60-70fpsow to akurat o niczym nie swiadczy, skoro obraz mogl spadac do 20fps przy wiekszym obciazeniu sprzetu.
Zreszta biatch please, sprawdz sobie jakie masz odswieżanie monitora i odpowiedz sobie na pytanie "Po co mi wiecej ( no niech Ci bedzie) niz 100 fpsow, skoro wiekszosc monitorow dziala na 60hz ( defaultowo). Przypomne, ze chodzi tu o "ilosc blyskow" ekranu w czasie 1 sekundy. Glupota jest pakowanie w jak najwyzsze fpsy, chyba ze chcesz szpanowac przed kolezkami. Ja bym sie raczej skupil na tym, zeby gra dzialala stabilnie.
http://frames-per-second.appspot.com/
Dla ciekawych doswiadczen.
Użytkownik Carl edytował ten post 16 październik 2012 - 13:45
				
                        
                    
                    #10
                    
                
                
				
				 Napisano 16 październik 2012 - 13:53
				
					
				
				
					Napisano 16 październik 2012 - 13:53
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				
					Sek w tym, ze ludzie sie tym sugeruja, a to sama gra wali w chuja. W kinie macie okolo 25 klatek an sekunde, a czy film nie jest "plynny?". Swoja droga samo postrzeganie  obrazu przez czlowieka jest czyms bardziej skomplikowanym. To czego nie widzi oko, czasami doda sobie mozg.
A zabawa w cokolwiek powyzej  100fpsow jest juz po prostu glupota. Dla porownania, swiatlo w swietlowce to 100-130 blyskow na sekunde, mimo to nadal wydaje sie nam ze jest ono "ciagle". ( nie mowie o skopanych przypadkach...)
@up
A komfort gry od czego zalezy? Nie przypadkiem od naszej percepcji?
To wynika bardziej z tego, ze nie uzyskami w 100% stabilnych fpsow i w przypadku wartosci ~100, jakiekolwiek spadki/straty itp  juz nie sa  przez nas wychwytywane, co skutkuje przyjemniejsza gra. Przypominam ze odnosze sie do tematu , gdzie pan podal jakas astronomiczna sume , nie wiem po kiego diabla. Wszyscy podaja tez wartosc fps'ow gry w "spoczynku" . Jezeli mozna dyskutowac na ten temat, to trzeba podac skrajnie najmniejsza wartosc,  jaka nam sie wyswietla w czasie gry ( akcji ).
					
					
					
				
				
				
						
				
				
				
			
				
					
			Użytkownik Carl edytował ten post 16 październik 2012 - 14:05
				
                        
                    
                    #12
                    
                
                
				
				 Napisano 16 październik 2012 - 15:20
				
					
				
				
					Napisano 16 październik 2012 - 15:20
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				
					Ta ilosc fpsow, to raczej wskaznik samej szybkosci gry. Jest to wynik x-krotnego przyspieszenia tego co sie dzieje na ekranie, co znow jest podpierducha, bo jak mowie, monitory maja domyslnie 60hz  i samo w sobie wyswietlanie 1000 klatek na sekunde jest rzecza absurdalna. Obraz tak czy siak wyswietlany jest w wartosci takiej , na jaka pozwala Ci monitor , czyli dokladnie takiej , by dawac zludzenie plynnego obrazu. Sprobuj zainstalowac sobie jakikolwiek program do pomiaru wyswietlanych klatek na sekunde i odpal teraz swojego speedrun'a na tych 1000fps'ach, zrozumiesz o co mi chodzi.
Wracajac do tematu, by ulepszyc sprawnosc tych twoich domniemanych 1000fpsow, potrzebny Ci po prostu lepszy sprzet (glownie procesor).
					
					
					
				
				
				
						
				
				
				
			
				
					
			Użytkownik Carl edytował ten post 16 październik 2012 - 15:27
				
                        
                    
                    #14
                    
                
                
				
				 Napisano 16 październik 2012 - 16:14
				
					
				
				
					Napisano 16 październik 2012 - 16:14
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				
					@up
Ale nie rozgarniety chlopie jestes. W 1 poscie napisales ze masz "slow motion". Jedna z przyczyn moze byc wlasnie  slaby procesor.
Dobra, chyba mam wrazenie ze wiem o co chodzi. Czy napewno chodzi Ci o fps - frame per second ?  czy fps - feet per second, czyli miare szybkosci.
Szczerze to nie gram na speedrunach, wole raczej tradycyjnego cs'a., wiec strzelam, ze ow tryb gry moze byc definiowany w/w jednostka...
					
					
					
				
				
				
						
				
				
				
			
				
					
			Użytkownik Carl edytował ten post 16 październik 2012 - 16:17
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

 Logowanie »
 Logowanie » Rejestracja
 Rejestracja Strona główna
 Strona główna Użytkownicy
 Użytkownicy
 Temat jest zamknięty
 Temat jest zamknięty
 
				
				
			 
			
			
 Do góry
 Do góry 
				
				
			 DiFReNT
 DiFReNT
 
				
				
			 ?
człowieku, powinieneś wiedzieć że im bardziej zwiększasz fpsy ponad 100, to zaczyna występować spowolnienie
 ?
człowieku, powinieneś wiedzieć że im bardziej zwiększasz fpsy ponad 100, to zaczyna występować spowolnienie  
					
					
 
				
				
			 
			
			 
				
				
			
 
				
				
			 
			
			


 Ale nie chodzi mi o płynność, bo poprostu im więcej fpsów tym na sr szybciej się rozpędzasz
Ale nie chodzi mi o płynność, bo poprostu im więcej fpsów tym na sr szybciej się rozpędzasz  
					
					 
				
				
			



