Skocz do zawartości

Witamy na n00bs.pl - Sieć serwerów counter strike
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
Zdjęcie

Dźwięki na serwerze


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1
xanat

xanat
  • Outsider

  • Grupa: Maintenance
  • Postów: 4294
  • Reputacja: 741
  • Nick steam: xontac
  • Steam ID: 0:1:14208782
Dodawanie dzwiekow do serwera

przyklad dla dzwieku burdel.wav

1. na serwerze tworzysz katalog sound/misc

2. wrzucasz tam swoje smieszne .wav, moga byc tam juz inne dzwieki, na przyklad do multikill, headshot, doublekill i takie tam, mamy wiec w efekcie sciezke

sound/misc/burdel.wav

3. edytujemy najczesciej uzywane pliki .res w katalogu maps

np de_dust.res, de_aztec.res itd

dodajemy tam naszego .wav gdzies na koncu pliku


sound/misc/burdel.wav

powinno to wygladac mniejwiecej tak (zaywaz ze dodalem tez dziwki multikill i takie tam)

Proszę Zalogować się lub Zarejestrować żeby zobaczyć ukrytą zawartość



4. na serwerze ustawiamy

sv_allowdownload 1

sv_send_resources 1


klienci powinni miec ustawiona opcje sciagania plikow z serwera

(bo inaczej nie zassaja i nie uslysza jesli nie maja audio), ale na szczesci maja ustawiony download, chyba ze sobie grzebali w konfigach

cl_allowdownload 1


5. w amxmod modyfikujemy speech.ini i dodajemy (uwaga jest limit dzwiekow wiec warto zmodyikowac juz istniejace, a rzadko uzywane dzwieki)

Proszę Zalogować się lub Zarejestrować żeby zobaczyć ukrytą zawartość



6. zmiana mapy i powinno dzialac



źródło: board.counter-strike.pl
  • 0

admin.gif





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych