Urząd Komunikacji Elektronicznej zbadał jak wygląda w Polsce kontakt klientów z biurami obsługi i infoliniami operatorów telekomunikacyjnych. Sytuacja nie wygląda ciekawie – często musimy czekać kilkadziesiąt minut na połączenie z konsultantem, a czasami nawet za to płacić.Płacimy za słuchanie melodyjkiUrząd otrzymywał liczne skargi na kiepską jakość obsługi klienta, świadczoną przez…
Wyświetl pełny artykuł
Witamy na n00bs.pl - Sieć serwerów counter strike
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
[dobreprogramy.pl] W przyszłym roku będzie lepiej. UKE poprawi jakość obsługi klienta operatorów
Rozpoczęty przez
News Man
, 23 gru 2015 11:17
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych