Client timed out while answering challenge.
---> Please make sure that you have opened the appropriate ports on any firewall you are connected behind.
---> See http://support.steampowered.com for help with firewall configuration.
Gram sobie gram i nagle z niczego mam kicka i wyskakuje mi wyżej wymieniony komunikat, czy ktoś się z tym spotkał?
Witamy na n00bs.pl - Sieć serwerów counter strike
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
Kicki - pomocy!
Rozpoczęty przez
freak
, 26 mar 2011 19:29
#6
Napisano 27 marzec 2011 - 19:21
Masz firewall'a w systemie ? Wyłącz
Masz poblokowane porty w systemie/routerze ? Odblokuj
Masz antywirusa ? Wyłącz
Usuń plik clientregistry.blob ze steam'a i zrestartuj.
Masz włączoną społeczność steam w trakcie gry ? Wyłącz
Nie rób tego na raz tylko po kolei abyś sie dowiedział co było przyczyną.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych