
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!

Powtórka z rozrywki...
#29
Napisano 01 kwiecień 2011 - 18:52

Informacja zawarta na stronie valve:
Counter-Strike - historia
Dodatek do gry Half-Life, zwany Counter-Strike, powstał w 1999 roku. Jako mod, wymagał początkowo posiadania Half-Life, ale po pewnym czasie powstał jako osobna gra i zdobył na świecie ogromne uznanie wśród szerokiej rzeszy graczy.
W Polsce CS 1.6, czyli najnowsza wersja tytułu, jest topową, drużynową grą multiplayer z kilkuset tysięczną społecznością fanów.
Po wyjściu Half-Life: 2, powstała także nowa odsłona Counter-Strike, oparta o silnik Source, napędzający HL:2. Jak nietrudno się domyśleć, nazwano ją Counter-Strike: Source, popularnie nazywany CSS - mający mniejsza społeczność, ale zdecydowanie ciekawszy wizualnie i zdobywający uznanie na arenie międzynarodowej.
Valve kończy wspieranie modów opartych o engine Half-Life
Otrzymaliśmy dzisiejszej nocy ekskluzywną informację prasową od Valve Corporation. Z informacji, które przedstawia w niej Gabe Newell (prezes spółki) dowiadujemy się o zaprzestaniu wspierania gier opartych o stary silnik Half-Life. 19 czerwca 2011 roku oficjalnie zakończy żywot Counter-Strike 1.6, a wszystkie konta tej gry zostaną zaktualizowane do Counter-Strike: Source.
Update będzie automatyczny, a wszystkie pliki dostępne będą do pobrania bezpłatnie, więc nie martwcie się utratą kont - po prostu pobierzcie przez Steam brakujące pliki.
Zmiana wersji dostarczy na pewno kłopotów administratorom lig, serwerów gier oraz dostawcom serwerów. Valve zapewnia, że nie powinno być większych kłopotów w aktualizacji zasad gry, czy oprogramowania - a nam pozostaje wierzyć w te zapewnienia.
Zderzenie scen CS i CSS
Spory pomiędzy scenami CS i CSS zaczęły się, gdy tylko nowa odsłona gry pojawiła się na rynku. Teraz, pierwszy raz od kilku lat, nastąpić będzie musiała pełna konfrontacja graczy.
Czy Frag-Executors poradzą sobie z reprezentacją Polski w Counter-Strike: Source tak dobrze, jak z zespołami Counter-Strike 1.6? O tym przekonamy się już w czerwcu!
Oficjalny news Valve jest już dostępny: http://valvesoftware.com
źródło:headshot.pl
#32
Napisano 01 kwiecień 2011 - 19:42



Użytkownik Result edytował ten post 01 kwiecień 2011 - 19:44
#34
Napisano 01 kwiecień 2011 - 19:52





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych