Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
Problem z grafiką
#4
Napisano 07 maj 2011 - 00:51
do ratow 101 101 25k zawsze 0.01 do nizszych 0 co pozwoli na automatyczne dopasowanie sie interpa do rateow
problem skaczacych modeli moze wynikac z kilku rzeczy
- zle ustawiony server chodzi tu o sys_ticrate rate sv_maxrate i sv_maxupdaterate...
- slaby server ktory ma malo fps
- przeciwnik ma zle ustawiony update rate cmdn + interpa
przy dobrym servie z good ustawieniami nic nie skacze
a polskie realia wiekszosc osob gra z 0.1 co widac na serverach ffa gdzie padaja hsy takie jakich nie strzelaja najlepsi jesli ktos gra for fun to spoko ale jesli osoba ma zamiar wystepowac na turniejach to radze grac z poprawnym aka 0.01.
#19 okresla czas interpolacji polozenia 'wlasciwych' modeli (tych 'hitboxowych' strzelajac w ktore serwer zalicza nam trafienia). jesli interp jest prawidlowy tj. 1/cl_updaterate to pozycje graczy beda zgadzaly sie z rzeczywistymi, lecz modele moga troche skakac, zalezy to od jakosci serwera, w gruncie rzeczy chodzi o to by serwer dostarczal na bierzaco bez jakichkolwiek opoznien pozycje graczy do 'klientow' oraz aby ten klient bez straty i/lub opoznienia te pakiety odbieral i wysylal swoje, co przy rate'ach 101 101 25000 @ inet jest niemal niemozliwe, tym bardziej w kontekscie polskich lacz. przy interpie 0.1 oraz niewlasciwych dla posiadanych rate'ow model hitboxyowy jest przesuniety gdyz polozenie jest usredniane (interpolowane), co przynosi niesamowite rezultaty w postaci 'fartow', 'dupali' itp f:
#20 ex_interp=1/cl_updaterate, wiec zmien wartosc cl_updaterate.
Może Ci troche wyjaśni.
Użytkownik D3370X edytował ten post 07 maj 2011 - 00:58
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych