No, poza pomaganiem niektórym sam doszedłem do wniosku że może warto i tutaj poruszyć hmm można powiedzieć że problem który nęka nie tylko mnie ale prawie wszystkich którzy grają w tą grę
Mianowicie chodzi o "trafialność" Rejestracje pocisków etc.
Momentami mam wrażenie że ta gra jest bardziej zbugowana niż jej starsze wersje :/
Akcje typu:
- strzelanie komuś od tyłu prosto w łeb z dgl i 0dmg
- wbieganie na kogoś niemal wsadzając mu lufe w oko i full auto w łeb za 30dmg
- przykucniecie, wycelowanie w głowe i pojedyńcze strzały z ak i 0dmg
Więc od razu nasuwa się pytanie, WTF?!
To nie jest normalne, przecież już dawno powinien wpaść headshot, a jeśli nie to koleś powinien się położyć od obrażeń zadanych To nie tak że dziwie się że nie trafiam kiedy walę fullauto do kolesia który jest pół mapy ode mnie, nie nie Ja dostaję nerwicy kiedy strzelam w kolesia i strzelam pomimo że on już dawno powinien gryźć piach :/
W czym rzecz .. nie mam pojęcia Co do samych ustawień obojętnie czy to standardowe cfg, czy moje czy chociażby cfg neo albo f0resta, zawsze jest to samo, zawsze pojawiają się takie akcje po których człowiek ma ochotę wykasować tą grę a płytke połamać i wrzucić do śmieci
Może Ci co grają po pare miesięcy nie wiedzą w tym żadnego problemu ale jeśli ktoś gra trochę dłużej jak np. ja i pamięta tą grę za czasów 1.3 a potem 1.5 to na pewno nie raz narzekał na to że się nie da trafić
Czego to wina ? Niestety najstarsi górale nie znają odpowiedzi na to pytanie ..
Bawiłem się już ze wszystkim, ustawieniami samego csa, ustawieniami systemu, komendami i innymi duperelami, wszystko to na nic, jedyne co można uzyskać to chwilowy efekt placebo, a po czasie znowu wszystko wraca do normy i znowu pojawiają się sytuacje w grze które przyprawiają człowieka o dreszcze
Główny problem, złe położenie hitboxow ? kiepska rejestracja pocisków ? nie wiem Wiem że nie daje mi to spokoju i niesamowicie wnerwia
Any ideas?
Witamy na n00bs.pl - Sieć serwerów counter strike
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
CS aka Ghostbusters
Rozpoczęty przez
1am
, 14 sie 2011 22:25
#6
Napisano 15 sierpień 2011 - 00:46
No ja się nigdy nie zastanawiałem nad tym, póki jakiś tępak nie skapnął się że istnienie taka komenda jak ex_interp
chociaż to o czym Ty mówisz to jeszcze nie do końca wina hitboxów :>
gram w to od wersji 1.0 i jeżeli chodzi o to co nam przedstawiłeś w temacie to raczej nic się nie zmieniło na lepsze
a te zasrane interpy to już sam nie wiem czy coś poprawiają czy nie, może i by pomogły gdyby każdy miał taki sam, ale jeśli połowa ma inny a druga połowa inny to o dupe rozbić taką politykę
za czasów 1.5 nikt nie wiedział o interpie i grali bez żadnych płaczów, a pretensje mogli mieć tylko do siebie że mają zeza
Mario a to o czym Ty mówisz to już naprawdę jakiś bug, i to nie byle jaki, bo to coś poważnego chyba
Dodano nowy post:
Aha, i bierzcie pod uwagę istotną rzecz, przecież pocisk nigdy nie poleci dokładnie tam gdzie chcemy
zawsze będzie jakaś minimalna różnica, a ta minimalna różnica też jest w hitboxach na głowie więc celownik prosto na głowie przeciwnika to nie jest 100 % pewności na head'a
a do tego jeszcze dochodzi czas reakcji, przypomnijcie sobie grę w cafe internet na pingach 5
wtedy to w łeb można było trafić bez większego problemu, a jak teraz mamy czas reakcji większy 4-5 krotnie to już sprawia pewny problemy,
chociaż nie którzy twierdzą że to za mała różnica do odczucia, ale chuja prawda
chociaż to o czym Ty mówisz to jeszcze nie do końca wina hitboxów :>
gram w to od wersji 1.0 i jeżeli chodzi o to co nam przedstawiłeś w temacie to raczej nic się nie zmieniło na lepsze
a te zasrane interpy to już sam nie wiem czy coś poprawiają czy nie, może i by pomogły gdyby każdy miał taki sam, ale jeśli połowa ma inny a druga połowa inny to o dupe rozbić taką politykę
za czasów 1.5 nikt nie wiedział o interpie i grali bez żadnych płaczów, a pretensje mogli mieć tylko do siebie że mają zeza
Mario a to o czym Ty mówisz to już naprawdę jakiś bug, i to nie byle jaki, bo to coś poważnego chyba
Dodano nowy post:
Aha, i bierzcie pod uwagę istotną rzecz, przecież pocisk nigdy nie poleci dokładnie tam gdzie chcemy
zawsze będzie jakaś minimalna różnica, a ta minimalna różnica też jest w hitboxach na głowie więc celownik prosto na głowie przeciwnika to nie jest 100 % pewności na head'a
a do tego jeszcze dochodzi czas reakcji, przypomnijcie sobie grę w cafe internet na pingach 5
wtedy to w łeb można było trafić bez większego problemu, a jak teraz mamy czas reakcji większy 4-5 krotnie to już sprawia pewny problemy,
chociaż nie którzy twierdzą że to za mała różnica do odczucia, ale chuja prawda
#7
Napisano 15 sierpień 2011 - 02:03
Co do 1.5 to tam i recoil wyglądał inaczej, czasami 5 typa nie mogło trafić jednego chociaż wszyscy w niego strzelali a on sobie np. skakał To że można nie trafić w głowę to akurat to rozumiem, bardziej chodzi mi o takie akcje kiedy waląc fullauto i ściągając strzały na głowę kolesia on dalej biega a na dodatek jeszcze Cię zabija na kucaka jestem w stanie zmieścić fulla z m4 czy ak w niewielkim okręgu odpowiednio manipulując myszką, natomiast jeśli czasami próbuję to samo zrobić na kilku kolesiach biegnących jak kaczki w rzędzie wprost na mnie to zdarza się że nikt nie ginie, chociaż teoretycznie powinno paść kilku Co do interpu, ma on znaczenie ale działa z tego co mi się wydaje w jedną stronę, to znaczy jeśli wpiszemy 0.1 to będziemy w stanie sięgnąć gościa wtedy kiedy on już wbiegnie np. za ścianę, natomiast my dostajemy już hity normalnie, bo hitboxy odświeżają się wolniej nam Większy wpływ mają bardziej komendy rate, updaterate etc. bo to jest po prostu tragedia kiedy ktoś ma normalny ping a mimo to ścina go tak że ciężko się w niego trafia Na hitboxy ma też chyba jako tako wpływ hardware, a raczej jest to wpływ na grę, CS w połączeniu z niektórym sprzętem działa ciut lepiej a w połączeniu z innymi ciut gorzej Nie jest grą doskonała, gdyby był nie mielibyśmy tylu bugów w grze Trzeba powiedzieć wprost że nie został dopracowany i tak właściwie go nie skończyli Weźmy np. to jak wygląda hitbox lewej reki ? Przecież to jest po prostu śmieszne Powinien być jednakowy jak ten w prawej a tymczasem on jest kilka razy większy Dużo by tu można debatować nad błędami i niedociągnięciami tej gry ale mimo wszystko najbardziej razi właśnie problem z "bezgłowiem" i rejestracją pocisków
#8
Napisano 15 sierpień 2011 - 03:45
Nudziło mi się i zamieściłem na yt filmik z tego co wyżej pisałem
Jak widać dostaje po głowie z ak, potem z uspa i nadal żyje, dopiero potem pada. Może rzeczywiście miał zminimalizowanego cs jak to Kuki napisał, więc niezły bug.
Nie wiem dlaczego, ale jest ciemno na tym filmiku pierwszy raz na yt film wrzucałem
Aha i brak głosu niestety.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych