Zapraszam do ulepszania pomysłu Hasha
Dodano nowy post:
http://img80.imagesh.../i/5ocriv2.jpg/
Moja lekka ingerencja w pomysł Hasha. Oddzielone Bsy scianką, przedłużony domek, BS A zakryty "plandeką" żeby go tak bardzo nie fleshowali, bo widze ze Hashu zrobił zajebiste sciany tam do granatów (chwała mu za to ) i gniazdo przy respie CT
Dodano nowy post:
F5 zeby na wierzchu był
Witamy na n00bs.pl - Sieć serwerów counter strike
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
de_n00bs Faza-Szkic
Rozpoczęty przez
TurbO'
, 30 sty 2011 13:46
#4
Napisano 30 styczeń 2011 - 14:37
a i b sa za blisko za latwo bedzie sie wracac ct , jesli to ma byc mapa typowo TP to na takiej mapie bedzie sie liczyc zgranie i rozmieszczenie sil danej druzyny
Dodano nowy post:
a i z respa ct latwo bic z awp na bs B jakies boxy tam dajcie
Dodano nowy post:
a i z respa ct latwo bic z awp na bs B jakies boxy tam dajcie
Użytkownik Pro?boszcZ edytował ten post 30 styczeń 2011 - 14:38
This is the reason why God created me
#8
Napisano 30 styczeń 2011 - 15:51
Bardziej na 4fun to po pierwsze, po drugie to ma być od poczatku do konca zrobiona mapka przez Nas Jedyna w swoim rodzaju
Hashu, mam nadzieje ze te skrzynki które zrobiłes są wielkości modelu (wysokość) bo jak nie, to ramka idzie do smietnika bo przybrałem to jako skala
#11
Napisano 30 styczeń 2011 - 18:16
http://img522.images.../i/den00bs.jpg/
Aktualny etap prac stworzone wszystkie ściany, niektóre skrzynie (stawiałem przy okazji jak mi sie chciało ) Jutro zamierzam umieścić teren i wszystkie skrzynki.
#13
Napisano 30 styczeń 2011 - 19:03
A po co to chcesz przesuwać ? Odgrodziłem je, przejscie pomiedzy B a A jest tylko przez resp i przez czesc domku. Chyba bd dobrze
Chyba, ze bardzo Wam takie rozwiazanie przeszkadza, to nie widze problemu, zeby to przesunąć, to tylko kilka kliknięć, zrobiłem na razie tylko taką proformę
#17
Napisano 30 styczeń 2011 - 20:33
Powiem tak. Nie myślałem ze ta mapka jest taka duza Jest w chuj biegania na B wiec na razie póki co, o tym czy BSa przesuniemy czy nie zadecydujemy po testach. Bo po przesunieciu dostęp do domku bd nieco utrudniony, albo trzeba go bd zmniejszyc. Tak wgl. ten szkic był rozkmniniany 2 tygodnie, wiec ufam ze jest przemyslany.
Dodano nowy post:
Zachęcałbym bardziej do urozmaicania mapy Jakies skrzynie, drabinki, plandeki zeby cos zasłonic... Cokolwiek, co az tak bardzo nie ingeruje w gre.
Uważam ze powinniśmy dodać 2 wejscie w domku, tak, zeby sie wychodziło na mały (wejscie na A) pomiedzy tymi 2 skrzynkami. Te sciany tak bd nosiły He, ze ciezko bd tam wbic...
Dodano nowy post:
I dodałbym jeszcze Krzaki i Palmy Zeby swojsko było
Dodano nowy post:
Zachęcałbym bardziej do urozmaicania mapy Jakies skrzynie, drabinki, plandeki zeby cos zasłonic... Cokolwiek, co az tak bardzo nie ingeruje w gre.
Uważam ze powinniśmy dodać 2 wejscie w domku, tak, zeby sie wychodziło na mały (wejscie na A) pomiedzy tymi 2 skrzynkami. Te sciany tak bd nosiły He, ze ciezko bd tam wbic...
Dodano nowy post:
I dodałbym jeszcze Krzaki i Palmy Zeby swojsko było
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych