Gówno zajebane
Witamy na n00bs.pl - Sieć serwerów counter strike
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
Potężne lagi serwerów.
Rozpoczęty przez
Gibon
, 01 maj 2011 12:05
#164
Napisano 07 październik 2011 - 16:00
lepiej ogarnij kogos do pomocy albo sam sie wez do roboty bo loW w tej chwili chyba ma inne sprawy na glowie Gra na TP dzisiaj to jest jakas magia. Biegne sobie odnoga i budze sie na bsie tak tnie i do tego ping co chwile skacze. Nie zamieszczam screenów bo po co miliard wklejac. Cierpliwosc moja jak i innych graczy w koncu sie skonczy...
Użytkownik dgs* edytował ten post 07 październik 2011 - 16:41
#165
Napisano 08 październik 2011 - 13:35
Dziś znów powtarza się problem lagów.
Gracze narzekają na lagi,jest to czasami do niezniesienia jak są teleporty..
Mam nadzieję,że problem wkrótce zniknie,bo coraz mniej graczy ma chęć pograć na serwerach n00bs.
Użytkownik kot Godzika edytował ten post 08 październik 2011 - 13:35
#177
Napisano 17 grudzień 2011 - 13:52
Same czapki i granaty jako modele nie powinny robić dużego obciążenia, największym obciążeniem raczej jest pogoda, śnieg czy deszcz (de_aztec chociażby) którą serwer generuje i muzyka, jakiekolwiek dźwięki które też serwer musi odtworzyć dla wszystkich Aczkolwiek mimo tego wszystkiego serwer mający realne 1000fps powinien wytrzymać dużo dużo więcej
#179
Napisano 17 grudzień 2011 - 20:08
Z rzeczy realnie możliwych do zrobienia, to można by przekompilować kernela, jeśli nie mamy obecnie nikogo kto zrobiłby to najlepiej jak tylko to możliwe to byłoby to kosztowne Z rzeczy trudniejszych do realizacji, inna maszyna z wpięciami do powiedzmy ATM, TPSA, Crowley, NASK etc. Sama konfiguracja serwerów, zmienianie ustawień ticrate czy rate raczej nic nie da, w tym sensie że nie osiągniemy lepszego efektu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych