Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
Global Offensive
#45
Napisano 13 styczeń 2015 - 17:51
zonic, rozumiem że lubisz aimy, ale przykładowo, czy dasz radę na aim_mapie umieścić przy pełnym serwerze powiedzmy 20 slotów, 10 graczy za skrzynkami na respie? trochę to mało realne, gram w to x lat i grywałem chyba na wszystkich modach, a przy tym aim dm (przy liczbie slotów powyżej ~16) jest najbardziej chaotycznym na jaki można trafić, bo jeśli nie masz dobrego wyczucia to padniesz zanim zdążysz się obrócić, chyba że Ci się poszczęści i dostaniesz respawn za skrzynią. co do AR, grywałem już na serwerach gdzie AR był na mapie fy_dustworld i grało się przyjemnie, nikt nie czekał na górze słupów aż się odrodzisz żeby sprzedać Ci banie, ani nikt nie wbiegał na chama na respa, ludzie albo strzelali z respa, albo kręcili się po środku i było git a jeśli miałoby AR nie być, to wtedy nie TDM, a normalne granie na rundy, bo wczoraj widać było że nie idzie normalnie pograć kiedy ludzie wbiegają na resp i czekają na tych co dopiero się zrespawnują ewentualnie, jeżeli się da, to można by przykładowo dać AR do określonej liczby graczy, np do ~10, a powyżej dziesięciu, kiedy jest mniejsza szansa że wszyscy zginą w jednym momencie jeden za drugim, wyłączyć go tak, żeby przy full serwie go nie było
#48
Napisano 13 styczeń 2015 - 19:58
W teorii wszystko pięknie, ale żeby zobaczyć co będzie niezbędne na serwerze, to trzeba z serwerem ruszyć. Wtedy będzie widać ile osób gra, na co kto narzeka a co się sprawdza. Bo nie ma sensu kłócić się o to, co będzie najlepsze, jeśli ostatecznie na serwie będzie tylko hltv.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych