Jeszcze będzie kilka zmian, ale można podejrzeć działanie pod ip:
80.72.41.213:27245

Hosting to tym razem 1shot1kill, gdyż pukawka = dno.
Teoretycznie to TDM, z tym że spawny nie są rozsiane losowo po mapie, a gracze odradzają się po kilku sekundach na swoich respach (ze względu na to iż przewidujemy jedynie rozgrywkę na małych mapach). Runda nie ma limitu, jest wyłączona, to też nie doświadczycie restartów rundy przy małej ilości osób. Dla graczy dostępne będą HE + SG, podnoszenie broni na mapach również zostało wyłączone z racji na tryb TDM. To mniej więcej na tyle. Serwer tak na prawdę do testów gotowy jest od wczorajszego wieczora/nocy, także ewentualne zmiany, czy dodatki jeszcze mogą się pojawić.
@down
Popularność zdobywa wszystko co się rozreklamuje etc. Wystarczy popatrzeć na największe sieci serwerów, gdzie zamiast TP czy AIM, najpopularniejsze są wszelkiego rodzaju Diablo mody, COD mody czy JB. Poza tym nie można wszystkiego robić schematycznie, wydłużony respawn i mapy typu Fight Yard zapewniają spokojne wyjście z respa i dynamiczną grę, podczas gdy większość map AIM, jest zbudowana tak, że można strzelać z respa na resp, co przy DM i dużej ilości osób jest bezsensowne, bo nawet Spawn Protection często nie wystarcza i zanim gracz zdąży zareagować, lub schować się, czy nawet odwrócić, ma już banię. Pożyjemy i zobaczymy co z tego będzie.
Chodzi mi o to, że jeśli czas spawnu będzie 2-3sekundy to zanim gracze powiedzmy ct się odrodzą to może ich już nie być i jakby runda zacznie się na nowo z randomowym ustawieniem.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych