Skocz do zawartości

Witamy na n00bs.pl - Sieć serwerów counter strike
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji naszego forum. Gdy już się zarejestrujesz i zalogujesz będziesz mógł tworzyć nowe tematy, pisać posty, otrzymywać reputację od innych użytkowników oraz będziesz mógł również korzystać z prywatnych wiadomości, aktualizacji statusu i wiele więcej. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się, klikając tu - a jeśli jesteś nowym użytkownikiem stwórz swoje własne konto!
Zdjęcie

[problem] mysz optyczna a4tech

mysz problem

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
32 odpowiedzi w tym temacie

#21
dgs*

dgs*
  • NAWET ZNANY GRACZ

  • Grupa: Elite
  • Postów: 3931
  • Reputacja: 3134
  • Nick steam: dgsdgsdgs
10,5 miesiąca temu.
  • 0
Dołączona grafika

#22
ABS

ABS
  • Unnamed

  • Grupa: Elite
  • Postów: 4152
  • Reputacja: 953
  • Gadu-Gadu 13142571
  • Nick steam: poldinhio
  • MiejscowośćBielsko - Biała / Dortmund
no to o 4.5 miesiąca za późno się zepsuła, bo była by szansa na zwrot kasy.. :/
  • 0
Dołączona grafika

#23
dgs*

dgs*
  • NAWET ZNANY GRACZ

  • Grupa: Elite
  • Postów: 3931
  • Reputacja: 3134
  • Nick steam: dgsdgsdgs
w ogole nie ma szans na zwrot kasy. Daja na servis a4techa i albo new mouse albo naprawiaja. Złodzieje je*ani!
  • 0
Dołączona grafika

#24
ABS

ABS
  • Unnamed

  • Grupa: Elite
  • Postów: 4152
  • Reputacja: 953
  • Gadu-Gadu 13142571
  • Nick steam: poldinhio
  • MiejscowośćBielsko - Biała / Dortmund
do 6 miesięcy jest z tytułu niezgodności umowy z towarem. Ale nie ma co nawet więcej o tym pisać bo po 6 miesiącach wystąpiła usterka.
  • 0
Dołączona grafika

#25
dgs*

dgs*
  • NAWET ZNANY GRACZ

  • Grupa: Elite
  • Postów: 3931
  • Reputacja: 3134
  • Nick steam: dgsdgsdgs
mysz dzisiaj zostala przyjeta na servis i w ciagu 2 tyg wroci. Zobaczymy co bedzie. Mam nadzieje ze dostane nową lub w najgorszym wypadku naprawioną. Oznacza to tez około 2tygodniową przerwę w grze poniewaz nie zamierzam sie denerwowac... :]
  • 0
Dołączona grafika

#26
godzik

godzik
  • ..:: GTW ::..

  • Grupa: Elite
  • Postów: 3260
  • Reputacja: 2156
  • Gadu-Gadu 4503159
  • Nick steam: soulmaker14
  • Steam ID: 0:0:19407044
  • MiejscowośćTychy
2 tygodnie robocze, czyli w praktyce 3 tygodnie :] Jakby po powrocie były problemy to żądaj zwrotu kasy, szkoda nerwów.
  • 0

31339975d2c90487.jpg26396d5f21503862.jpg


#27
dgs*

dgs*
  • NAWET ZNANY GRACZ

  • Grupa: Elite
  • Postów: 3931
  • Reputacja: 3134
  • Nick steam: dgsdgsdgs
godzik nie wiem czy w ogole bedzie taka mozliwosc... Ale miejmy nadzieje ze mysz po powrocie bedzie jak nowa lub bedzie po prostu nowa i wszystko bedzie ok :]
  • 0
Dołączona grafika

#28
ABS

ABS
  • Unnamed

  • Grupa: Elite
  • Postów: 4152
  • Reputacja: 953
  • Gadu-Gadu 13142571
  • Nick steam: poldinhio
  • MiejscowośćBielsko - Biała / Dortmund
w momencie zakupu danego sprzętu zgadzasz się z warunkami gwarancji jakie ma firma którą zakupiłeś. Więc co do zwrotu kasy to raczej bym nawet o tym nie myślał. Prawdopodobnie dostaniesz tą sama mysz naprawioną usterką, nie pamiętam dokładnie (bo było to 3 lata temu) jak to odbywa się w przypadku a4tech, ale z tego co mi się wydaję dopiero po 3 naprawach TEJ SAMEJ usterki firma może wymienić sprzęt na nowy. Podkreślam że mogę sie mylić bo nie pamiętam dokładnie warunków gwarancji, ale prawdopodobnie jest tak jak mówię. Oczywiście jest jeszcze kwestia gdzie tą mysz kupiłeś.. inaczej odbywa się to gdy kupiłeś ją np w Saturnie a inaczej jak w sklepie firmowym a4tech. Jeżeli kupiłeś ją u "pośrednika" to musisz wiedzieć, że oni też mają czas na dostarczenie towaru do i jego powrót z serwisu. Najczęściej jest to okres jednego tygodnia. W gwarancji napisane jest, że sprzęt do 2 tygodni w serwisie, ale sklep ma też swoje zasady których nie przebijesz raczej :]
  • 1
Dołączona grafika

#29
godzik

godzik
  • ..:: GTW ::..

  • Grupa: Elite
  • Postów: 3260
  • Reputacja: 2156
  • Gadu-Gadu 4503159
  • Nick steam: soulmaker14
  • Steam ID: 0:0:19407044
  • MiejscowośćTychy
W razie czego niezawodny tekst: "To może zadzwonimy do rzecznika praw konsumenta?" :] I poważnie - telefon do niego jest darmowy, a dowiesz się czy możesz odzyskać kasę, czy co zrobić ^^
  • 0

31339975d2c90487.jpg26396d5f21503862.jpg


#30
ABS

ABS
  • Unnamed

  • Grupa: Elite
  • Postów: 4152
  • Reputacja: 953
  • Gadu-Gadu 13142571
  • Nick steam: poldinhio
  • MiejscowośćBielsko - Biała / Dortmund
ale najpierw przeczytaj warunki gwarancji na jakie się zgodziłeś żeby nie zaliczyć wtopy :]
  • 0
Dołączona grafika

#31
dgs*

dgs*
  • NAWET ZNANY GRACZ

  • Grupa: Elite
  • Postów: 3931
  • Reputacja: 3134
  • Nick steam: dgsdgsdgs
Problem rozwiązany. Otrzymałem nową mysz wraz z płytą i ślizgaczami. Do tego gwarancję na wymieniony sprzęta na kolejny rok :d
  • 0
Dołączona grafika

#32
Mario

Mario
  • Moderator

  • Grupa: n00bs!
  • Postów: 1840
  • Reputacja: 811
  • Nick steam: 43877535
  • Steam ID: 0:0:27055385
  • MiejscowośćLeszno
No to zajebiście :) Życzę owocnej gry na nowej nieśmiganej myszce :d
  • 1

#33
Mario

Mario
  • Moderator

  • Grupa: n00bs!
  • Postów: 1840
  • Reputacja: 811
  • Nick steam: 43877535
  • Steam ID: 0:0:27055385
  • MiejscowośćLeszno
Dołączona grafika Zamykam, jeżeli są jakiekolwiek problemy, pytania pisać na pw to otworzę temat.

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: mysz, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych